نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 11:41

دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خانمیرزا افتتاح شد

دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خانمیرزا افتتاح و ابراهیم احمدی به عنوان اولین دادستان عمومی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان استانی و منطقه‌ای، دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خانمیرزا افتتاح و ابراهیم احمدی به عنوان اولین دادستان عمومی این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم احمدرضا بهرامی با بیان این که دادگستری همواره تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات قضایی را وظیفه ذاتی خود می‌داند، گفت: افتتاح دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خانمیرزا در راستای سیاست عدالت‌محوری و مردم‌داری دستگاه قضایی صورت می‌پذیرد.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: ما همواره بر این نکته اتفاق نظر داریم که مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون با عزم راسخ در مسیر آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) گام برداشته‌اند و شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند.

وی با اشاره به حساسیت نقش دادستان در صیانت از بیت‌المال و حق مردم عنوان کرد: عملکرد دادستان در جهت تحقق بخشیدن به اصل یکصد و پنجاه و شش قانون اساسی می‌تواند پاسداشت حقوق مشروع شهروندان را ارتقا بخشد و در این مسیر به عنوان مدعی‌العموم صلاحیت آن را دارد که در حوزه‌های مختلف نظام کیفری ورود کند و در حفظ و حراست از بیت‌المال و حقوق عامه، نقش‌آفرین باشد.

بهرامی تاکید کرد: رسالت خطیر دادستان در پیگیری حقوق مردم می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی نیز از همه توان و ظرفیت خود برای همکاری و تعامل با ایشان استفاده کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1092167

مهمترین اخبار ایران و جهان: