نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 14:36

بارش برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از بارش برف در اغلب محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت:‌ رانندگان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد علی عظیمی اظهار کرد: بارش برف که از ساعاتی پیش آغاز و در حال حاضر ادامه دارد، همه محورهای استان زنجان، لغزنده و رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان و استفاده از زنجیر چرخ را ضروری کرده است.
 
 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: در حال حاضر در همه محورهای مواصلاتی استان بارش برف گزارش شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه همه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد، تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می‌شود عبور و مرور در جاده‌های استان به کندی صورت گیرد که رعایت فاصله طولی بیشتر خودروها در شرایط بارندگی از ملزوماتی است که برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.
 
عظیمی تاکید کرد: رانندگان برای تردد باید از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجیر چرخ و مقداری خوراکی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1024923

مهمترین اخبار ایران و جهان: