نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 15:54

بنادر پیشانی رشد اقتصاد دریامحور هستند

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، عملیات پیشبردی و راهبردی دریامحور در توسعه سواحل مکران را از مهم‌ترین فعالیت‌های سال جاری بنادر شهید باهنر و شرق استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان امروز در نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس به ریاست فرماندار بندرعباس که در بندر شهید باهنر برگزار شد، بنادر را عامل مهمی در جهت پیشبرد و ترقی اقتصاد دریا محور دانست و گفت: فعالیت‌های دریامحور در این سواحل افزایش می‌یابد. 

وی با اشاره به دستاوردهای مهم در حوزه دریایی و بندری در سال گذشته ادامه داد: با توجه با چند منظوره بودن تمامی بنادر شرق استان از نظر تجاری و مسافری، این بنادر نقطه عطفی در جهت جذب سرمایه‌گذاران داخلی است. 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان تصریح کرد: در سال پیش رو با استفاده از توان زیرساختی و ظرفیت‌های عملیاتی بنادر به‌ویژه در بنادر کوچک سواحل مکران شاهد رشد و ارتقا جایگاه در بازارهای کشورهای حوزه خلیج فارس خواهیم بود.

محمدحسینی تختی در پایان افزود: تلفیق بخش خصوصی و دولتی زمینه‌ساز توسعه و امتداد همکاری‌های دوجانبه بوده که می‌توان در دوران تحریم‌های ناعادلانه از تهدید به فرصت‌های جدیدی رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1216167

مهمترین اخبار ایران و جهان: