نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 13:52

توسعه بنادر استان بوشهر شتاب می‌گیرد

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه بنادر استان، گفت: مناقصه اجرای طرح توسعه بندرریگ و بندرگناوه در آینده نزدیک انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های ثمربخش در زمینه توسعه زیرساخت‌های بندری اظهار داشت: مطالعه توسعه بندری، بندر گناوه، بندر دیلم و بندر ریگ در دولت قبل شروع شد و در این دولت شتاب گرفت.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهور کلنگ زنی توسعه بندر گناوه زده شد و اجرای طرح توسعه بندر ریگ و بندر گناوه در آستانه رفتن به مناقصه است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم بیان داشت: عمق‌بخشی کانال ورودی بندر بوشهر باید عملیاتی شود، پس‌کرانه شکل بگیرد و راه خروجی دوم که تلاش‌هایی از جانب استاندار بوشهر در حال انجام است به اتمام برسد تا به‌گونه ای ظرفیت‌ها را برای حضور سرمایه گذار آماده ببینیم.

جمیری با اشاره به ضرورت توسعه بندر بوشهر تصریح کرد: ین اقدامات باید صورت گیرد تا عنوان بندر آزاد فقط برای مردم بوشهر تورم زا نباشد بلکه بندری داشته باشیم که تولید در آن شکل بگیرد، اشتغال به وجود بیاید، محصول تولیدی صادر شود و در نتیجه ارز به کشور بیاید تا بتوانیم استعدادها را شکوفا شده ببینیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1202467

مهمترین اخبار ایران و جهان: