نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 11:32

ضرورت برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند، گفت: برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح دوشنبه در دیدار با رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بر استفاده از ظرفیت جوانان در امور کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به این که ظرفیت جوانان ما کم نظیر است و باید از این موقعیت استفاده شود، افزود: امروز بهترین سرمایه کشور جوانان هستند و باید مسئولان با برنامه ریزی و مدیریت بهینه برای این قشر عظیم برنامه درست و مستدل داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیار به ظرفیت‌های بی بدیل جوانان استدلال می‌کنند و نگاه ایشان به جوانان نگاه اصولی و اساسی است به همین منظور در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار از عنوان جوانان و ضرورت‌های استفاده از این ظرفیت عظیم تأکید دارند.

علما بیان کرد: جوانان ما پاک و نجیب هستند و هر زمانی لازم بوده پای کار هستند مسئولان باید برای این قشر برنامه ریزی منطقی کنند، زیرا جوانان جزو سرمایه‌های درجه اول ما هستند و این یعنی باید از توانمندی‌های آنان استفاده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213167

مهمترین اخبار ایران و جهان: