نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 22:57

آغاز تصویربرداری اولین پروژه فیلم کوتاه در اردبیل

اردبیل- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: تصویربرداری اولین پروژه فیلم کوتاه در سال جدید آغاز شد.

سید حامد اسحاقی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فیلم کوتاه «خوش خط» با حمایت سازمان سینمایی سوره مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در روستای کزج از توابع شهرستان خلخال در حال تصویربرداری است.

وی با اشاره به موضوع فیلم «خوش خط» تصریح کرد: فیلم کوتاه «خوش خط» در ژانر دفاع مقدس بوده و از دریچه هنر به این موضوع نگاه کرده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل به حمایت سازمان سینمایی سوره از این فیلم را یادآور شد و گفت: خوشبختانه نگاه سازمان سینمایی سوره نسبت به هنرمندان و تولیدات شهرستانی مثبت بوده و نگاه حمایتی به این‌گونه تولیدات دارند.

اسحاقی افزود: فیلم «خوش خط» نیز با حمایت این سازمان در حال تولید است که با توجه به تجربه خوبی که در سال گذشته در زمینه تولیدات ۱۰۰ ثانیه‌ای در سطح کشور داشتیم، یک نوع نهضت تولید اتفاق افتاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با حمایت بیشتر سازمان سینمایی و همچنین دفتر تصویری معاونت راهبری استان‌های حوزه هنری علاوه بر فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای، شاهد نهضت تولید در زمینه فیلم کوتاه، انیمیشن و فیلم مستند هم باشیم.

اسحاقی اضافه کرد: بهنام اسدالهی کارگردانی فیلم «خوش خط» را بر عهده دارد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: فیلم‌های «صامت»، «بلندگو»، «بدتر از باور یک رؤیا» و «سایه‌های سنگین کلاغ» از دیگر فیلم‌های این کارگردان جوان است که جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1212223

مهمترین اخبار ایران و جهان: