نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 18:32

افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان

قزوین- سرپرست فرمانداری تاکستان گفت: پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک تا اواخر مردادماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجمال حسینی سرپرست فرمانداری تاکستان ظهر سه شنبه در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای نودهک تاکستان اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده، تا اواخر مرداد ماه سال جاری پروژه گازرسانی به گلخانه نودهک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان، گلخانه هزار هکتاری نودهک را دارای ظرفیت بالای کشاورزی دانست و افزود: این گلخانه می‌تواند آینده کشاورزی استان قزوین را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

سرپرست فرمانداری تاکستان با تشکر از سرمایه گذارانی که پروژه آنها پیشرفت قابل توجهی داشته و یک واحد که محصول خود را به مرحله تولید رسانده است، اضافه کرد: با وجود مشکلات زیر ساختی در این مجموعه برخی از واحدها پیشرفت خوبی داشته‌اند و مدیریت مجموعه باید به نحوی پیش برود تا سایر سرمایه گذاران به سمت تکمیل واحدها و در نهایت به سمت تولید پیش روند.

وی یادآور شد: شرکت تعاونی گلخانه با روند فعلی ادامه خواهد یافت و اعضای فعلی نیز باید تلاش نمایند تا در ۶ ماه آینده نسبت به برگزاری مجمع عمومی طبق دستوالعمل مربوطه اقدام نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266423

مهمترین اخبار ایران و جهان: