نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 16:37

مسئولان ورزشی با برنامه‌ریزی باعث شکوفایی ورزش اردبیل شوند

اردبیل- رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مسئولان ورزشی استان اردبیل با برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه باعث شکوفایی ورزش استان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی قربانی ظهر یکشنبه در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان اردبیل با بیان اینکه ما همگی مدیون ورزش هستیم، اظهار کرد: وضعیت آشفته هیئت تیراندازی دور از شأن ورزش است که امیدواریم مسئولان ورزشی استان اردبیل با برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه باعث شکوفایی ورزش استان شوند.

وی با بیان اینکه زمانی که به فدراسیون تیراندازی قدم گذاشتم مشکلات در این فدراسیون زیاد بود، افزود: با فعال کردن کمیته فنی در همه رشته‌ها نسبت به توسعه حوزه تیراندازی اقدام کردیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با تاکید بر تعامل و همکاری مسئولان برای جبران گوشه‌ای از نیازهای هیأت تیراندازی در خرید تجهیزات بیان کرد: برای رسیدن این رشته ورزشی به نقطه مطلوب یک سری کارهای اساسی وجود دارد که باید با اهتمام ویژه در صدد انجام برنامه‌ها گام برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مجمع سعید محمدی دوست، با کسب ۱۲ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه برای ۴ سال آینده به عنوان رئیس هیئت تیراندازی استان اردبیل انتخاب شد، محمد تقی زارع و بهرام فتحی ستوده دیگر کاندید این هیئت بودند.

مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان اردبیل با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی، سرپرست اداره کل ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل و ۱۴ نفر از اعضای مجمع استان برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211623

مهمترین اخبار ایران و جهان: