نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 12:33

«خرمشهر» با اخلاص رزمندگان پیروز شد

اردبیل- فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س)در سپاه قدس گفت:در خرمشهر نه توپ و تفنگ و نه قوای نظامی ما پیروز بود بلکه تنها اخلاص، ایمان، شجاعت، شهامت و حق طلبی رزمندگان ما ایران را پیروز میدان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم صبح چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی اردبیل به مناسبت سوم خرداد با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در ۲۵ روز عملیات بیت المقدس خاطرنشان کرد: این‌که امام خمینی در دیدار با شهید صیاد شیرازی و محسن رضایی فرمودند؛ «خرمشهر را خدا آزاد کرد» یک واقعیت بود و رزمندگان بعد از ۲۵ روز رشادت، خرمشهر را محاصره کردند و ما بدون شلیک تیری خرمشهر را فتح کردیم و تمام نیروی دشمن در برابر یک گردان تسلیم شد.

وی به پیام‌های فتح خرمشهر در سوم خرداد اشاره کرد و گفت: این فتح عظیم که با امداد غیبی خداوند صورت گرفت مزد اخلاص، توکل، توسل، شهامت، شجاعت، اطاعت، تأمل شبانه روزی در صحنه، هجوم کردن، هجرت کردن و جهاد کردن در راه خدا بود و خدا این چنین پاداش عظیم خود را ارزانی انسان‌های پاک کرد و پیروزی خرمشهر رقم خورد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سپاه قدس با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما باید امروز قدر این اردوگاه‌های بسیج را بدانند، تصریح کرد: این اردوگاه را قدر بدانید چرا که این اردوگاه زمینه ساز ظهور و اردوگاه رزمندگان و سربازان امام زمان است.

نوعی اقدم اصلاح امور بین خود و خدا را از بارزترین نکات در دست یافتن به پیروزی‌های مکرر اعلام کرد و افزود: مقام معظم رهبری در خرداد سال ۷۲ در جمع فرماندهان دفاع مقدس گفتند؛ «من هیچ نگرانی ندارم و تنها نگرانی من از شماست؛ اگر می‌خواهید امروز مانند هشت سال دفاع مقدس بابی از ابواب پیروزی به روی شما باز شود بروید میان خود و خدا را اصلاح کنید؛ بروید از خودتان شروع کنید و از خانواده‌ها و بسیج شروع کنید.»

«خرمشهر» با اخلاص رزمندگان پیروز شد

وی مکتب شهید باکری را مکتب الهی و اخلاص در برابر خدا یاد کرد و گفت: من از شهید باکری یاد گرفتم هر کار غیرممکن و نشدنی با اخلاص و توکل به خدا حل شدنی است و هرجا گره‌ی در کاری افتاد اگر اخلاص و توسل و توجه باشد حتماً آن گره گشوده می‌شود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سپاه قدس تصریح کرد: امروز اگر می‌خواهیم نسل خرمشهر باشیم و در آینده خرمشهرها تکرار شود و عزت و اقتداری که شهدا جاودانه کرده اند پایدار باشد باید میان خود و خدا را اصلاح کنیم.

نوعی اقدم با بیان اینکه عزت ایران و شهدا همگی از اهل بیت است، اظهار کرد: جبهه مقاومت جز با عنایت حضرت زینب (س) پیروز نمی‌شد و امروز نیز معتقدیم همه کاره این جهان هستی ائمه و انبیا هستند چرا که بنده این را به عینه در جریان جنگ سوریه و عراق مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه شاگردان فراوانی در مکتب دفاع مقدس پرورش یافته و به نظام اسلامی تقدیم شدند، خاطرنشان کرد: این که رهبر انقلاب از سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد می‌کنند به دلیل نقش برجسته ایشان در هشت سال دفاع مقدس است که بدون هیچ واهمه و هراسی از اردوگاه کفر راه حق و حقیقت را پیمود و زیر خمپاره‌های دشمن ذره‌ای دلهره نداشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235123

مهمترین اخبار ایران و جهان: