نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 20:48

مهمترین مسئولیت معلمان تربیت نسل آینده و کادرسازی است

چهارباغ- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده‌ استانداری البرز گفت: مهمترین مسئولیت معلمان تربیت نسل آینده و در میان آنها پرورش مدیران آینده و کادرسازی برای نظام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه آقایی عصر پنجشنبه در جشن گرامیداشت معلمان شهرستان چهارباغ که با حضور ۵۰۰ معلم بانو برگزار شد با قدردانی از زحمات نیروهای پیشکسوت و استفاده از تجارب آنها اظهار کرد: حضور معلمان جوان، توانمند و تحول گرا با روحیه پرنشاط و خلاق مایه‌ی خرسندی است.

وی بیان کرد: مهمترین مسئولیت معلمان تربیت نسل آینده و در میان آنها پرورش مدیران آینده و کادرسازی برای نظام است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز تصریح کرد: نگاه هنرمندانه و دغدغه‌مندانه معلمان در حوزه‌ی آموزش و همچنین پرورش با رویکرد ملی و مذهبی کشورمان از مهمترین ضرورت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: باید دغدغه‌های معلمان رفع شود تا این قشر فرهیخته بتوانند بدون دغدغه به تربیت و پرورش دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور بپردازند.

آقایی با بیان اینکه معلمان یکی از فرهیخته‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت: بدون شک معلمی می‌تواند به رسالت خود به خوبی عمل کند که خود را به ابزار این کار مجهز کرده باشد.

وی متذکر شد: توجه همه‌جانبه به معلمان قطعاً به سود کشور تمام خواهد شد، چراکه معلمی یکی از مهمترین شغل‌ها به ویژه در آینده کشور است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1206723

مهمترین اخبار ایران و جهان: