نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 11:43

قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان الگوی موفقی از تلاش برای جامعه است

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان در آسیا الگوی موفقی از تلاش و پشتکار و در پی آن توانمندی و رسیدن به هدف برای آحاد جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی قهرمانی مردان فوتسالیست ناشنوای ایران در چهارمین مسابقات فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور پیام تبریک صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

خداوند بزرگ را سپاس که بار دیگر شاهد افتخارآفرینی و موفقیت فرزندان عزیز و غیور این مرز و بوم و جامعه‌ی ناشنوایان کشور در مسابقات جهانی جهانی بودیم.

خبر مسرت آفرین موفقیت تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان موجب امتنان و افتخار گشت که فوتسالیست‌های غیور تیم ملی ناشنوایان توانستند با ایستادن بر سکوی اول قهرمانی، پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده و موجب نواختن سرود ملی کشور عزیزمان شدند.

این موفقیت ضمن مباهات و افتخار، می‌تواند الگوی موفقی از تلاش و پشتکار و در پی آن توانمندی و رسیدن به هدف برای آحاد جامعه باشد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی این موفقیت را به هموطنان عزیز، جامعه هدف سازمان بهزیستی، اعضای تیم فوتسال ناشنوایان و مربیان شریف و خانواده‌های گرانقدر این عزیزان تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهروزی برای این عزیزان دارم.

علی محمد قادری- معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

منبع: مهر
شناسه خبر: 1202023

مهمترین اخبار ایران و جهان: