نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 10:31

معاون رئیس‌جمهور: امام خمینی (ره) ایستادگی را در وجود ملت ایران تازه کرد

معاون رئیس‌جمهور گفت: امام خمینی (ره) اعتماد به نفس و ایستادگی را در وجود ملت ایران تازه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: به شهدای مظلوم و بیدارکننده ملت ایران در حادثه ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه روحانیت معظم در دفاع مقدس ثابت کردند که در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارند، گفت: امام خمینی (ره) اعتماد به نفس و ایستادگی را در وجود ملت ایران تازه کردند.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه خدا را شاکرم که توفیق یافتم تا در استان سمنان حضور یابم، عنوان کرد: رزمندگان استان سمنان در لشکر علی ابن ابیطالب (ع) و در تیپ ۱۲ قائم (عج)، شجاعانه و مخلصانه وارد میدان شدند.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه استان سمنان با پرچم‌مداری امام جمعه سمنان به عنوان پایلوت وحدت در کشور است، گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی همواره به عنوان یکی از حامیان اساسی دولت آیت‌الله رئیسی مطرح هستند.

استاندار سمنان اظهار کرد: موفقیت‌های استان سمنان در حوزه‌های مختلف با توصیه‌ها و ارشادات پدرانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز بیان کرد: معضل اصلی استان سمنان، آب است و باید برای آن فکری شود.

به گزارش فارس، در این دیدار جمعی از اعضای شورای تأمین، معاون اقتصادی استاندار و فرماندار شهرستان سمنان نیز حضور داشتند.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1258423

مهمترین اخبار ایران و جهان: