نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 22:37

اجرای نهضت ملی مسکن موضوعی جدی در ارزیابی مدیران گلستان است‌

گرگان- استاندار گلستان گفت: مسکن یکی از محورهای بسیار جدی ما در ارزیابی مدیران است و بدون شک مدیرانی که در این بخش عملکرد مطلوبی نداشته باشند نمره خوبی برای ادامه مسئولیت دریافت نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه عصر شنبه در جلسه شورای مسکن استان گلستان اظهارکرد: خوشبختانه با همت جهادی مدیران مرتبط با حوزه مسکن در استان گلستان و در یک وحدت و یکپارچگی مثال زدنی، اتفاقات بسیار خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای استان گلستان رقم خورده است.‌

استاندار گلستان افزود: مدیران بانک‌ها با افزایش نظارت و دقت در پرداخت تسهیلات و کوتاه‌تر شدن زمان پرداخت تسهیلات به هرچه بهتر اجرا شدن این طرح در استان گلستان کمک کنند.‌

وی بیان کرد: روحیه ائتلافی در ساخت مسکن روستایی در نهضت ملی مسکن در استان گلستان باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد.‌

زنگانه ادامه داد: مسکن یکی از محورهای بسیار جدی ما در ارزیابی مدیران است و بدون شک مدیرانی که در این بخش عملکرد مطلوبی نداشته باشند نمره خوبی برای ادامه مسئولیت دریافت نخواهند کرد.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برای دور دوم سفر رئیس جمهور، شرایط برای افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از هشت هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

وی بیان کرد: در بخش مسکن روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت، هزار واحد مسکونی آماده افتتاح خواهد شد و شرایط شروع عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی روستایی را هم ایجاد خواهیم کرد.

طبق گفته زنگانه عملیات اجرایی هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در گنبدکاووس و دو هزار واحد در گرگان فراهم شده و برای مابقی واحدها در برخی شهرهای دیگر همچون آزادشهر، مینودشت، بندرترکمن و علی‌آبادکتول در حال برطرف کردن موانع هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192767

مهمترین اخبار ایران و جهان: