نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 09:32

بیمارستان خوسف هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

بیرجند- معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت بهداشت گفت:پروژه بیمارستان خوسف با توجه به پیشرفت ۹۹ درصدی هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی شنبه شب در دیدار استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت ۹۹ درصدی بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف این پروژه هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افزود: هم اکنون وضعیت بهداشت و درمان خراسان جنوبی قابل قبول است و جزو استان‌هایی است که با فراهم شدن زیر ساخت‌ها برنامه‌ی سلامت خانواده در آن به زودی اجرا می‌شود.

رحیمی همچنین از بازدید از ۶ واحد پانسیون پزشکی برای پزشکان خوسف و پیگیری وضعیت آن خبر داد.

مصطفی نخعی، نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه نیز در این جلسه گفت: نصب و راه اندازی دستگاه ام آر آی تا پایان سال در نهبندان صورت می‌گیرد.

نخعی خواستار احداث یک کارخانه داروسازی در نهبندان شد.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز خواستار توسعه بخش اعصاب و روان بخش دیالیز بیمارستان امام رضا بیرجند، توسعه بیمارستان درمیان و سرایان، کمک به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی و بازسازی خانه‌های بهداشتی، کمک به تهیه و تجهیزات چشم پزشکی، پرداخت بدهی‌های بیمارستانی شد.

بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین برای توسعه بخش اعصاب و روان و بخش دیالیز بیمارستان امام رضا بیرجند قول مساعد داد تا شاهد ارتقا بیشتر بخش سلامت و درمان در خراسان جنوبی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276567

مهمترین اخبار ایران و جهان: