نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 21:42

هللیوس بندرنشینان در دل کویر/ خوزستان همچنان با ۳ مهاجم در لیگ برتر

در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور، صنعت نفت آبادان در سیرجان موفق شد گل گهر را از مقابل بردارد و در لیگ ماندنی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور، صنعت نفت آبادان و گل گهر همزمان با سایر دیدارهای این هفته در سیرجان به مصاف هم رفتند که نماینده آبادان موفق شد با گل دقیقه ۸۷ احمد شریعت زاده میزبان قدرتمند خود را از مقابل بردارد.

با توجه به پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و شکست مس مقابل سپاهان، نماینده کرمان به دسته پایین‌تر سقوط کرد و نفت آبادان ۲۵ امتیازی شد و جواز بقا در لیگ برتر را کسب کرد.

بالغ بر یک هزار هوادار آبادانی با اتوبوس و خودروهای سواری، خود را به سیرجان رسانده بودند و در ورزشگاه شهید سلیمانی این شهر، تیم محبوب خود را تشویق کردند.

در پایان این دیدار، هواداران به شدت خوشحال تیم صنعت نفت آبادان سعی داشتند که در شادی بازیکنان شرکت کنند که این جشن شادی منجر به مصدومیت یکی از هواداران شد. این هوادار سعی داشت از روی سکوها خود را به زمین مسابقه برساند که با سقوط بر روی نیمکت ذخیره های تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدید شد و توسط آمبولانس به بیمارستان شهر سیرجان منتقل شد.

در دیگر دیدارهای نمایندگان خوزستان، مسجدسلیمانی ها میزبان ملوان بندر انزلی بودند که در این بازی نفت با ۱۱ غایب به مصاف حریف خود رفت و با ۵ گل نماینده گیلان را مغلوب کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان هم در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در پایان بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور نفت مسجدسلیمان با قرار گرفتن در جایگاه آخر جدول به دسته پایین تر سقوط کرد نفت آبادان با ۲۵ امتیاز در مکان چهاردهم قرار گرفته و فولاد خوزستان با ۴ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1221723

مهمترین اخبار ایران و جهان: