نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 15:22

نیروی دریایی رویدادی تاریخی رقم زد/ تثبیت قدرت ایران در آبهای بین المللی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: نیروی دریایی ارتش با قدرت و صلابت توانست با انجام مأموریت پرافتخار دور دنیا، رویدادی تاریخی را برای ملت ایران رقم زند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان این که نیروی دریایی در قالب ناوگروه 86 این نیرو با ناوهای تمام ایران موفق به انجام مأموریت دور دنیا شده و افتخار بزرگی را رقم زده است، عنوان داشت: این رویداد تاریخی نقطه عطف دریانوردی کشورمان است و تاریخ به آن می بالد.

وی با بیان این که هوشمندی و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا سبب شده تا نیروهای مسلح کشورمان پیشرو در اقتدار و امنیت و قدرت روز افزون در منطقه و جهان باشند، خاطرنشان کرد: حدود 70 هزار کیلومتر دریانوردی مستمر با اتکای به توان بالای فنی و تجهیزاتی میسر شده است و قدرت های مختلف جهان را به تجلیل از این افتخار واداشته است.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: نقش راهبردی نیروی دریایی ارتش و سپاه در ایجاد اقتدار دریایی به مدد شجاعت و شهامت فرزندان ملت ایران و تدابیر هوشمندانه فرمانده کل قوا بدست آمده است.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1223023

مهمترین اخبار ایران و جهان: