نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 12:14

راهکار مبارزه با اعتیاد چیست؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان استفاده از ظرفیت مردمی و دادن نقش به آنان برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد را بسیار مؤثر دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تبیین سیره رضوی نیاز جامعه امروزی است و اقدامات عملی و علمی باید مبتنی با این موضوع باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مردمی و دادن نقش به آنان برای مقابله و مبارزه با این پدیده شوم بسیار مؤثر است، تصریح کرد: مبارزه با اعتیاد یک وظیفه عمومی است که باید از همه نهادهای اجتماعی جهت مقابله با آن استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: باید از ظرفیت فرهنگی استان و همچنین از ظرفیت فضای مجازی به طور صحیح و برنامه‌ریزی شده استفاده و با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مؤثر در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش کرد.

ریواده عنوان کرد: در مقابل اقدامات دشمن در فضاهای مختلف مانند فضای مجازی لازم است محتواها توسط دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط دیگر تولید و به دست مردم برسد.

وی بیان کرد: استان سمنان در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی و فضای دیگر مرتبط بسیار غنی است که می‌توانند تولید محتوای خوبی در عرصه استانی و ملی تولید کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلات دانش‌آموزان فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت اوقات فراغت برای ارتباط و گفتمان مؤثر با نوجوانان به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1252323

مهمترین اخبار ایران و جهان: