نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 14:04

نگاه اقتصادی به اماکن ورزشی نداشته باشید

صومعه سرا_ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در گیلان گفت: نگاه اقتصادی به اماکن ورزشی نداشته باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی ظهر پنج شنبه در بازدید از سالن ورزشی کارگران صومعه سرا، اظهار کرد: کارهای بزرگی در زمینه تولید و اشتغال گیلان صورت گرفته است که این روند باید استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در گیلان کاهش یافته است، افزود: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، نرخ بیکاری در گیلان به ۶.۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند گیلان در بخش‌های مختلف بیان کرد: با توجه به قابلیت‌های گیلان در ابعاد مختلف، استان می‌تواند بخش قابل توجهی از تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص دهد.

مرتضوی با تاکید بر لزوم ساماندهی سالن ورزشی کارگران صومعه سرا اضافه کرد: نگاه اقتصادی به اماکن ورزشی نداشته باشید و بستر را برای استفاده عموم فراهم کنید.

وی با اشاره به اینکه جامعه به نشاط اجتماعی نیاز مبرم دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای نشاط اجتماعی تقویت زیرساخت‌های ورزشی و بسترسازی برای ورزش است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان هم در این بازدید با انتقاد از وضعیت نا به سامان سالن ورزشی کارگران صومعه سرا اظهار کرد: ساماندهی این سالن ورزشی باید هر چه زود در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تقویت امکانات ورزشی مورد تاکید دولت سیزدهم است، افزود: امکانات ورزشی برای استفاده جوانان و نوجوانان به منظور افزایش سلامت اجتماعی باید تقویت شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه امکانات ورزشی در مناطق روستایی رایگان در اختیار روستاییان قرار گیرد، گفت: بسیاری از کشف استعدادها در بخش‌های مختلف از جمله ورزش از روستاها ظهور پیدا می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435567

مهمترین اخبار ایران و جهان: