نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 19:49

مدیران در ارائه اطلاعات برای روایت اول کمک‌کار خبرنگاران باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نگرانی از آینده، عدم توجه، عدم حمایت قضائی و مشکل نبود اطلاعات برای روایت اول دارند که امیدواریم همه مدیران ید واحد و در کنار رسانه‌ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احسان آهنگر عصر امروز در مراسم استانی گرامیداشت روز خبرنگار که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ارتش نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: اگر رسانه پیشرفت کند به‌طور حتم در این جنگ شناختی و ترکیبی در واقع نظام جمهوری اسلامی ایران پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه مشکلات عدیده دارند، افزود:  نگرانی از آینده، عدم توجه، عدم حمایت قضائی و مشکل نبود اطلاعات برای روایت اول دارند که امیدواریم همه مدیران ید واحد و در کنار رسانه‌ها باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با گرامیداشت ۲۷ شهید رسانه استان، گفت: وظیفه اصلی ما مدیران این است با کمک خبرنگاران برای ایرانی آباد تلاش کنیم.

*مشکلات خبرنگاران در دستور کار مجلس

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شوای اسلامی، اظهار کرد: مدت‌هاست رویکرد سنتی رسانه کنار رفته و  خبرنگاران از انعکاس ساده وقایع گذشتند و دشمن از این فضا برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌گیرد.

وی افزود: امنیت سخت‌افزاری و نظامی نیست، بلکه به یک واژه نرم‌افزاری تبدیل شده است و می‌توان امنیت کشور را بدون شلیک گلوله کنار زد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخت نقش رسانه را در این جنگ لمس کردیم که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محسنی بندپی یادآور شد: مهم‌ترین پدیده سیاسی اجتماعی در پیش رو داریم که باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید به این مهم توجه کنیم.

وی افزود: بیش از هر زمانی دیگر جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم نیاز دارد که باید نقش خودد را به نحو احسن ایفا کنیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در پایان درباره بحث معیشتی، بیمه اجتماعی، گفت: مسائل خبرنگار در دستور کار مجلس است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436123

مهمترین اخبار ایران و جهان: