نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 10:54

100 چمن مصنوعی در کردستان احداث می‌شود

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در ۳ سال آینده بیش از ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی برای استفاده جامعه ورزشی در روستاهای این استان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، صبح امروز با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور و استاندار کردستان، زمین چمن مصنوعی روستای «چاپان» از توابع شهرستان سقز افتتاح شد.

این پروژه ورزشی که عملیات ساخت آن از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان از منابع اعتبارات استانی در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع احداث شده است.

آمنه غلام‌ویسی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در این آیین اظهار داشت: رویکرد دولت و وزارت ورزش و جوانان محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر برخوردار و توزیع عادلانه و برابر امکانات به ویژه منابع و تجهیزات ورزشی در روستاها است.

وی اذعان کرد: ساخت زمین‌های چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاها می‌تواند در توسعه ورزش همگانی و همچنین شکوفا کردن استعدادها بسیار مثمرثمر باشد.

غلام‌ویسی اذعان داشت؛ طبق برآوردهای انجام شده در ۳ سال آینده بیش از ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی برای استفاده جامعه ورزشی در روستاهای مختلف سطح استان کردستان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1423023

مهمترین اخبار ایران و جهان: