نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 12:26

رسانه ها شفاف عمل کنند تا به عنوان مرجع تبدیل شوند

گرگان-نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم می خواهند رسانه ها شفاف عمل کنند،گفت:اگرشفاف سازی ازسوی رسانه صورت گیرد حتما به عنوان رسانه مرجع شناخته می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر، با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت بسیار مهمی بر دوش دارند، اظهار کرد: مردم انتظار دارند رسانه همچون آینه شفاف عمل کنند.

وی افزود: اگر رسانه‌ها به جانبداری آلوده شوند مهمترین اصل را که اعتماد سازی است از دست می‌دهند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش رسانه، گفت: رسانه‌ها در زمان‌های مختلف نقش‌های بسیار مهمی بر عهده دارند آنها هشدار دهنده تهدیدات، فرصت‌ها، بی‌عدالتی ها، تبعیض‌ها و کج روی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: امروز رسانه‌ها برای اینکه به مرجع تبدیل شوند باید اصولی را برای خود تعریف کنند تا مردم بتوانند به آنها اعتماد و نیاز خود را از رسانه مورد نظر دریافت کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه می‌بایست متخصصان و چهره‌های رسانه‌ای با هم در ارتباط باشند و مدل نقش آفرین اثر بخش رسانه‌ای برای خود تعریف کنند، گفت: با راه اندازی هیئت اندیشه ورز می‌توان به مدل اثر بخش رسانه‌ای دست پیدا کرد و آن موقع می‌توان به عنوان یک رسانه مرجع در جامعه فعالیت داشت.

منتظری افزود: این اصحاب رسانه هستند که با قلم خود می‌توانند نقش آفرینی و مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها بهترین مکان برای ایجاد فضای همدلی، وحدت، همراهی و هم‌اندیشی محسوب می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437923

مهمترین اخبار ایران و جهان: