نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 16:17

معلمانی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب می‌شود

کرج- مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش گفت: فرآیند ارزیابی امسال به دلیل اینکه داوطلبین موجب انتخاب معلمانی در تراز انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رابعه امامی رضوی ظهر سه‌شنبه با هدف نظارت بر چگونگی فرایند مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از کانون‌های ارزیابی استان البرز بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از کانون‌های جذب و استخدام آموزگاران استان البرز گفت: امسال با تدابیر ارزنده مقام عالی وزارت و همچنین هسته گزینش ستادی، فرآیند بسیار ارزشمندی در جذب نیروی انسانی در حال انجام است.

امامی رضوی فعالیت کانون‌های ارزیابی استان البرز را بسیار شایسته دانست و افزود: فرایند ارزیابی و استخدام آموزگاران در این استان به شکل مدبرانه و هنرمندانه‌ای در حال انجام است.

وی وجود مراحلی همچون ارزیابی تخصصی مهارتی را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: فرآیند ارزیابی امسال به دلیل اینکه داوطلبین را در یک شرایط واقعی و سنجیده شدن در شرایط خاص معلمی قرار می‌دهد، مسلماً با سال‌های گذشته متفاوت است و همین تفاوت موجب انتخاب معلمانی در تراز انقلاب اسلامی می‌شود.

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، گفت: تلاش‌های بسیار خوبی در تمامی سطوح ارزیابی انجام گرفته است و این نشان از هماهنگی بالای این استان در برگزاری فرآیند استخدام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1401923

مهمترین اخبار ایران و جهان: