نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 09:32

طراحی پیشرفته‌ترین شبیه ساز دریایی در نوشهر

نوشهر- فرمانده دانشگاه حضرت امام خمینی (ره) نوشهر از طراحی یکی از پیشرفته ترین شبیه سازها در عرصه دریایی با کمک واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار آریا شفقت صبح چهارشنبه در رویداد استارت آپی ایده‌ها و طراح‌های خلاقانه با اظهار اینکه این دانشگاه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: این دانشگاه علاوه بر آموزش و تربیت افسران، از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف نیز دانشجو دارد.

وی با اظهار اینکه امروز از جنگ‌های سطوح مختلف گذشتیم و وارد جنگ اقتصادی شدیم، گفت: امروز با وجود تعداد زیادی شرکت‌های دانش بنیان در عرصه‌های مختلف شاهد افتخارآفرینی‌های زیادی هستیم.

وی به همکاری مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از پیشرفته‌ترین شبیه ساز در عرصه دریایی توسط واحدهای فناور دانشگاه طراحی شده است.

امیر دریادار شفقت تقویت کارهای تیمی را از جمله نیازهای شرکت‌های استارت آپی بیان کرد و گفت: خلاقانه بودن طرح‌ها و ایده‌ها و وابسته نبودن به دولت و کمک‌های دولتی از جمله ویژگی‌های شرکت‌های استارت آپی است.

فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر گفت: جامعه برای اینکه نیازمندی‌های مختلف را دست یابد، نیازمند طرح‌های خلاق و ایده‌ها است.

در این رویداد ۶۰ ایده به دبیرخانه ارسال و ۹ طرح انتخاب شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1371123

مهمترین اخبار ایران و جهان: