نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 10:29

اردوهای ورزشی تیم‌های ملی در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اردوهای ورزشی تیم‌های ملی رشته‌های مختلف ورزشی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر جمالی صبح دوشنبه در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن هفته دولت برنامه فرهنگی ورزشی و پروژه عمرانی شهرستان‌ها به دفتر فنی و حوزه ورزش اعلام شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح داشته باشد، تکمیل و در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: طرح جامع تشکیل اردوهای تیم ملی در رده‌های پایه در نیمه دوم امسال در سطح استان تدوین و اردوهای ورزشی تیم‌های ملی در رشته‌های المپیکی و آسیایی برای تقویت ورزش حرفه‌ای استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان داشت: در این راستا نیازسنجی‌های شهرستان‌ها در رشته‌های مختلف بر اساس طرح آمایش سرزمینی برای تشکیل اردوهای تیم ملی مشخص شود.

تداوم برنامه‌های ازدواج آسان

وی اضافه کرد: در موضوع ازدواج آسان، اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی برگزاری جشن‌های وصال در استان مورد تقدیر استاندار بوشهر و وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

جمالی با اشاره به اینکه این جشن‌ها بعد از ایام ماه‌های محرم و صفر نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: با کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این جشن‌های باشکوه در سطح استان برنامه ریزی خواهد شد.

تقویت سیستم سرمایشی اماکن ورزشی

جمالی تقویت سیستم سرمایشی اماکن ورزشی استان را مهم دانست و گفت: با توجه به اقلیم استان موضوع کیفی بخشی سالن‌ها و تجهیز سیستم سرمایشی آنها یک اولویت است که در این زمینه برنامه ریزی شده است.

در این نشست رؤسای ادارت و بخش‌های تابعه و مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها نیازمندی‌ها و دغدغه‌های شهرستان خود را مطرح کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419223

مهمترین اخبار ایران و جهان: