نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 10:24

رضایت قهرمان بوکس آسیا از اردوی مشترک ایران و اردن

دارنده سه مدال برنز بوکس قهرمانی آسیا گفت: شرایط خوبی در اردوی امان داریم و برگزاری اینگونه تمرینات مشترک کمک شایانی به روند آماده‌سازی ما می‌کند.

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص حضور تیم ملی بوکس ایران در اردوی مشترک با تیم ملی اردن، اظهار داشت: چند روزی است که در شهر "امان" هستیم و خدا را شکر شرایط خوبی در این اردوی مشترک داریم.

وی در ادامه افزود: بوکس اردن چند سالی است که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و در مسابقات قهرمانی آسیا دوره قبل نیز نماینده وزن 80 کیلوگرم آنها به مدال طلا دست یافت. در این اردو با بوکسورهای اردنی تمرینات بسیار خوبی را با یکدیگر برگزار می‌کنیم.

دارنده سه مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا گفت: امکانات خوبی در این اردوی مشترک داریم و سالن‌ها و امکانات در یک مجموعه وجود دارد. تمرینات برنامه‌ریزی شده و مناسبی را برگزار می‌کنیم تا بتوانیم به اوج آمادگی نزدیک شویم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای مشترک، افزود: بدون تردید اردوهای آماده‌سازی مشترک بسیار مهم است و می‌تواند تاثیر بسزایی در مسیر رسیدن ما به شرایط ایده‌آل  پیش از اعزام به بازی های آسیایی داشته باشد.قرار است بعد از اردوی مشترک با اردن، تیم ملی ترکیه نیز که از قدرت‌های بوکس اروپاست به ایران بیاید تا با آنان نیز اردو داشته باشیم. این اتفاقات بسیار مهم است و به ما کمک زیادی خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421167

مهمترین اخبار ایران و جهان: