نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 16:11

پیگیر رفع کاستی‌های جذب گردشگر در بیله‌سوار هستیم

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: پیگیر رفع کاستی‌های جذب گردشگری حوزه سلامت با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران در بیله‌سوار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری بعدازظهر شنبه در نشست با مدیر هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی با بیان اینکه بیله‌سوار ظرفیت‌های خوبی در توریسم سلامت دارد، اظهار کرد: پیگیر رفع کاستی‌های جذب توریست سلامت در بیله‌سوار هستیم.

وی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش اعلام آمادگی کرد و گفت: ظرفیت‌های توسعه شهرستان مرزی بیله سوار به خصوص در صنعت توریسم نباید دست نخورده باقی بماند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: یکی از راه‌های جذب توریسم ارائه خدمات درمانی مطلوب به متقاضیان است که شرکت‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و ضمن استفاده از زیرساخت‌های موجود برای توسعه این بخش هم اقدام کرده و خلاء موجود را پر کند.

اصغری بیان کرد: البته تلاش شده از محل مصوبات سفر استانی رئیس جمهور برای آماده‌سازی مراکز بهداشتی و تأمین تجهیزات بیمارستانی استفاده شود اما در عین حال کاستی‌ها و خلاءهای زیادی به ویژه در زمینه نیروی متخصص انسانی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم با همکاری مسئولان نسبت به معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌های این شهرستان در حوزه توریسم سلامت اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 930767

مهمترین اخبار ایران و جهان: