نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 22:44

برگزاری هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کردستان

سنندج- رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان از برگزاری هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: فعالان رسانه ای می توانند آثار خود را تا پایان دی ماه جاری ارسال کنند.

حجت الله رشیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محور شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی _اسلامی و جاذبه‌های گردشگری کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سر مقاله، تیتر، اینفو گرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رشیدی به نحوه ثبت نام و مهلت ارسال آثار اشاره کرد و گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ از طریق آدرس اینترنتیKurdistan.basijresaneh.ir و در بستر فضای مجازی با شماره ۰۹۳۰۸۵۹۷۱۱۳ و یا به آدرس سنندج-میدان لشکر -سپاه بیت المقدس- معاونت فرهنگی- سازمان بسیج رسانه کردستان ارسال کنند.

وی افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ تا ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

رشیدی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان باید به همراه هر اثر اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام رسانه، آدرس، نام اثر (تیتر)، قالب و محور ارسال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 934023

مهمترین اخبار ایران و جهان: