نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 23:59

رزمایش دامپزشکی استان سمنان به پایان رسید

سمنان- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از پایان رزمایش دامپزشکی ویژه نقاط محروم و کمتر برخوردار استان با همراهی بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد.

سید حمید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رزمایش دامپزشکی استان سمنان با مشارکت سپاه و بسیج و همچنین قرارگاه محرومیت زدایی استان به پایان رسید، تاکید کرد: گروه هدف این رزمایش دامداران روستاها و نقاط محروم و کمتر برخوردار بود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون دام از جمله بخش‌های این رزمایش بود، گفت: ترویج، کمک کردن به دامداران، رژیم غذایی دام و خوراک و نهاده‌های دامی، آموزش و برطرف کردن ایرادات دامداری‌ها از جمله مباحث این رزمایش بود، افزود: این رزمایش توانست نتایج خوبی را برای دامداران نقاط محروم استان داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه این رزمایش امروز در منطقه فرومد و پل ابریشم میامی به پایان رسید، بیان کرد: ۳۰۰ نفر دامپزشک و پیرادامپزشک در این رزمایش حضور داشتند.

حسینی با بیان اینکه پایش وضعیت بهداشتی هزار واحد دامداری از جمله اهداف رزمایش بود که به آن دست یافتیم، گفت: به صورت جهادی و با کار شبانه روزی در قالب این رزمایش بیش از ۱۰۰ هزار رأس دام سبک در استان واکسیناسیون شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919023

مهمترین اخبار ایران و جهان: