نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 15:58

برگزاری ۱۵۰ کرسی و نشست علمی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی

قم- مسئول برگزاری مراسم های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری ۱۵۰ کرسی و نشست علمی طی این هفته در آن دفتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید نوروزنژاد پیش از ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه هفته پژوهش و هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که با حضور آیت الله سید احمد خاتمی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در هفته پژوهش قریب به ۱۱ جشنواره در دفتر تبلیغات اسلامی به همراه ۱۵۰ کرسی و نشست علمی برگزار شد.

مسئول برگزاری مراسم‌های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: در هفته پژوهش امسال علاوه بر برگزاری نشست‌ها و کرسی‌ها و کارگاه‌های آموزشی هشتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر از طرف معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی از ۲۱ تا ۲۸ آذر برگزار شد.

نوروزنژاد بیان کرد: در این هفته همچنین ۱۸۱ اثر جدید نشر دفتر تبلیغات که از آذر ۱۴۰۰ تا آذر ۱۴۰۱ منتشر شده بودند رونمایی شد.

وی برگزاری جشنواره پژوهش و بین الملل را دیگر برنامه هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: اجرای برنامه‌های متعدد در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، برگزاری جشنواره روز پژوهش فضای مجازی و فناوری و تجلیل از پژوهشکده‌ها و اعضای هیأت‌های علمی دفتر تبلیغات اسلامی را در این هفته شاهد بودیم.

مسئولبرگزاری مراسم‌های هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: برگزاری جشنواره روز پژوهش نشریات و مجلات، جشنواره پژوهش و توسعه مدیریت و منابع و تقدیر از کارشناسان پژوهشگاه از جمله برنامه‌های مهم هفته پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 920167

مهمترین اخبار ایران و جهان: