نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 18:35

اردبیل نیازمند شهرک نمایشگاهی است

اردبیل - جانشین پلیس راهور استان اردبیل گفت: اردبیل نیاز به شهرک نمایشگاهی دارد تا امکان فروش و عرضه خودرو در این شهر برای مردم فراهم آید.

علی علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با ساماندهی خودروها از جلوی نمایشگاه‌ها، پیاده روها و برخی خیابان‌های پرتردد سعی بر گره گشایی مشکلات ترافیکی و جلوگیری از سد معبر است.

وی خاطرنشان کرد: جرایم اعمال شده برای خودروهای توقفی در پیاده روها و خیابان‌ها به دلیل پایین بودن اثربخشی چندانی ندارد و ما انتظار داریم در نرخ این جرایم تجدیدنظر انجام شود.

جانشین پلیس راهور استان اردبیل تخلف آشکار نمایشگاه داران استان را در توقف خودروهای نمایشگاهی در پیاده رو و خیابان‌های پرتردد یادآور شد و بیان کرد: قرار شده با همکاری اتحادیه و اصناف در وهله اول مجوز صاحبان نمایشگاهی که فضای مناسب برای توقف خودرو نداشته باشند ابطال شده و در کنار آن با اعمال قوانین سختگیرانه جلوی توقف خودرو در مقابل نمایشگاه‌ها گرفته شود.

علیپور افزود: ما حق نداریم برای کسب منافع خود برای تردد مردم مزاحمت و سدمعبر ایجاد کنیم بلکه بهتر است با پایبندی به قوانین زمینه راحتی عبور و مرور مردم را در پیاده روها فراهم کنیم.

وی گفت: قرار است با همکاری اتحادیه در محدوده شهر شهرک نمایشگاهی راه اندازی شود تا امکان عرضه و فروش خودرو فراهم آمده و مشکلات نمایشگاه‌ها در این حوزه رفع شده و این وضعیت سروسامان بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 936523

مهمترین اخبار ایران و جهان: