نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 15:43

درمانگاه تامین اجتماعی بهار با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی در چهار سال گذشته متوقف شده بود و پیمانکار طرح، کاری انجام نمی‌داد که با پیگیری لازم این طرح به سرانجام رسید.

فتح‌الله توسلی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان بهار اظهار کرد: تجهیزات و نیروی لازم برای این درمانگاه از طریق آزمون تأمین شده است و با افتتاح آن دسترسی مردم این منطقه به خدمات درمانی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای بومی در این درمانگاه از نقاط قوت این پروژه به شمار می‌رود، یادآور شد: کلنگ درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان کبودراهنگ نیز به زمین زده شده که امیدواریم در مدت کوتاهی نظاره گر افتتاح آن به عنوان دهمین درمانگاه تأمین اجتماعی سطح استان باشیم.

توسلی خاطرنشان کرد: پروژه زیرگذر شهید زارعی و درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار جز پروژه‌هایی بود که سال‌ها نیمه تعطیل متوقف شده بود و اگر پیگیری انجام نمی‌گرفت سرانجام آن مشخص نبود.

وی افتتاح پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی بهار و پروژه زیرگذر شهید زارعی این شهرستان را در کمتر از دو هفته نشان از تلاش و خدمت دولت و مسئولان و مجلس به مردم دانست و افزود: مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ لایق و شایسته خدمات بیشتری هستند.

توسلی از قول مساعد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای پیگیری احداث درمانگاه در مهاجران خبر داد و یادآور شد: به علت بافت کشاورزی و کارگری روزانه ۶ تا ۷ هزار کارگر در لالجین در شهرک‌صنعتی فعالیت دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 928567

مهمترین اخبار ایران و جهان: