نیوز سیتی!
08 آذر 1401 - 16:28

کمک بیش از ۵۵۵ میلیارد تومانی سپاه به نیازمندان استان قزوین

قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: از ابتدای آغاز رزمایش‌های کمک مومنانه تا به امروز سپاه با ۵۵۵ میلیارد تومان کمک، میزبان محبت مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی بعد از ظهر سه شنبه در یازدهمین رزمایش کمک مومنانه ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) قزوین با بیان اینکه مردم باید عمل مومنانه را از ما ببیند تا به یاد خدا بیفتند، اظهار کرد: کار انسان متصل به خدا این است که مردم با دیدن کار او به خدا نزدیک شوند.

وی بیان کرد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه در این کشور و کمک خیرین و نیکوکاران در این عرصه به مثابه کار و عمل مومنانه ای است که می‌تواند روح جامعه را با ایثار پیوند زده و به مردم را به خدا نزدیک کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: از ابتدای آغاز رزمایش‌های کمک مومنانه تا به امروز سپاه با ۵۵۵ میلیارد تومان کمک، میزبان محبت مردم بود.

وی تاکید کرد: این میزان اعتبار و رزمایش‌های کمک مومنانه نه فقط در حوزه بسته معیشتی بلکه در حوزه‌های دیگر از جمله تأمین جهیزیه برای نیازمندان، ساخت خانه برای محرومین، تهیه تبلت برای دانش آموزان و… صرف شده است.

رفیعی در پایان یادآور شد: این بسته‌ها باید با دقت، ظرافت، حفظ شأن نیازمندان و با شناسایی دقیق افراد و خانواده‌های نیازمند به دست آنها برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 888467

مهمترین اخبار ایران و جهان: