نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1403 - 15:01

برگزاری مراسم میلاد حضرت معصومه(س) همراه با آزادی زندانیان

رئیس بازداشتگاه عمومی بیرجند گفت: مراسم میلاد حصرت معصومه(س) همراه با چاشنی آزادی زندانیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام درخشی در مراسم سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در اندرزگاه زنان بیرجند که با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان، رؤسای ستادی و خدام رضوی برگزار شد، گفت: اندرزگاه زنان بیرجند در امور قرآنی پیشتاز است که با توجه به حجم بالای علاقه‌مندی زندانیان در سال گذشته دارالقرآن دیگری نیز در آن راه‌اندازی شد.

وی با بیان این که زمینه تمام جرائم بیکاری و نداشتن حرفه شغلی می باشد افزود: در اندرزگاه زنان چندین کارگاه فعال وجود دارد که 92 درصد زندانیان در این کارگاه‌ها به حرفه‌آموزی مشغول هستند.

 استاد حوزه علمیه بیرجند هم در ادامه این جلسه گفت: حضرت معصومه(س) شخصیت جامعی داشت که می‌تواند الگویی برای زنان و دختران جامعه ما باشد و برای این الگو بودن باید مطالعه و شناخت خود را نسبت به شخصیت آن حضرت افزایش دهند.

درخشی از ولایتمداری، روشنگری، بصیرت، فراگیری و نشر احکام دینی به عنوان مهم ترین ابعاد شخصیت حضرت معصومه یاد کرد .

به گزارش تسینم، این مراسم با برش کیک آزادی زندانیان اندرزگاه زنان، مولودی‌خوانی، پرچم‌گردانی بارگاه رضوی توسط خدام در بین زندانیان همراه بود و با حضور حاضرین در جلسه نام دو زندانی خوانده شد که با همت انجمن حمایت زندانیان بیرجند و مدکار اندرزگاه زنان آزاد شدند.

انتهای پیام/250/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711967

مهمترین اخبار ایران و جهان: