نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1403 - 12:48

انجام ۶۳۰۰ بازدید از کارگاه‌های پرخطرمازندران در سال گذشته

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش دو برابری بازدید از کارگاه‌های پرخطر گفت: بازرسان کار تاکنون بیش از ۶۳۰۰ مورد بازدید از کارگاه‌های پرخطر داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان مازندران با حضور علی باقری؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران و حسینیان؛ مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان، فرماندار و فرمانده سپاه با حضور در پروژه ساختمانی 35 طبقه‌ای ادیما از شهرستان نور انجام شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با ارزیابی وضعیت شرایط ایمن این کارگاه گفت: صیانت از نیروی انسانی و کنترل آسیب‌های شغلی با بازرسی از کارگاههای پرخطر استان در سال گذشته رشد 2.2 برابری داشته است.

وی با بیان اینکه وضعیت پرخطر کارگاه‌های ساختمانی اجرای دقیق مقررات و آیین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار را ضروری می‌سازد، افزود: این امر مصوب شورای‌ عالی حفاظت فنی بوده و بازرسان کار استان در قالب بازدیدهای مشترک با نمایندگان سایر دستگاههای مرتبط  بیش از 6300 مورد بازدید از کارگاه‌های پرخطر داشته‌اند.

وی ادامه داد: از این میزان بازدید، 4500 مورد مربوط به کارگاه‌های ساختمانی بوده است.

باقری بر نقش ارتقای فرهنگ ایمنی در کاهش حوادث ناشی از کار تاکید کرد و گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزش ایمنی و بالا رفتن دانش فنی و ایمنی کارگران، موازین ایمنی در کنترل حوادث ناشی از کار مورد توجه قرار می‌گیرد.

 انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1706367

مهمترین اخبار ایران و جهان: