نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 11:43

اختصاص سهمیه جدید مرغ منجمد به شهرستان‌های سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اختصاص سهمیه جدید مرغ منجمد به شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: این مرغ‌های منجمد در مصلای نماز جمعه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی که در سالن جلسات شهید شاهی این سازمان و با حضور مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: تأمین مرغ منجمد و توزیع فراگیر آن در روزهای آینده با توجه به تعطیلات عید فطر صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: سهیمه جدید مرغ منجمد به شهرستان‌های استان سمنان اختصاص یافته است که در روزهای آینده توزیع آن در مراکز عرضه انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: یکی از نکات برجسته توزیع مرغ منجمد با توجه به تعطیلات پیش رو و همچنین عید فطر این است که عرضه مرغ منجمد علاوه بر مراکز توزیع، به صورت مستقیم در مصلای نماز جمعه نیز  انجام می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر مراکز عرضه از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است، گفت: این نظارت در زمینه توزیع مرغ گرم و به ویژه شرایط فعلی بازار صورت می‌گیرد و جلوگیری از خرد کردن و همچنین قطعه‌بندی مرغ و نظارت بر مراکز عرضه از اولویت‌های سازمان است.

وی ضمن قدردانی از واحدهای صنفی و مرغ‌فروشی‌ها به لحاظ رعایت سقف قیمت تعیین شده و همراهی با مصوبات ستاد تنظیم بازار عنوان کرد: روند توزیع گوشت گرم گوساله ادامه دارد و واحدهای منتخب صنفی و تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای که امکان توزیع گوشت را دارند، توزیع را ادامه دهند و در این زمینه نیز نظارت و بازرسی مستمر انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: امیدواریم گوشت گرم گوساله با قیمت مناسب 256 هزار تومان در اختیار شهروندان و مردم استان سمنان قرار گیرد.

قاسمی تصریح کرد: نظارت بر واحد‌های خبازی و نانوایی‌ها با هدف جلوگیری از انحرافات احتمالی یکی از نکات مورد تأکید است.

وی افزود: با تدارک صورت گرفته از سوی اداره کل غله استان سمنان و شرکت بازرگانی دولتی همچنان 60 درصد سهمیه برنج خارجی طرح ضیافت در انبارها وجود دارد و امکان توزیع آن وجود دارد و با توجه به قیمت مناسب انتظار می‌رود تا واحدهای صنفی خرد همراهی بیشتری داشته تا شهروندان‌ از این برنج استفاده کنند.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1161567

مهمترین اخبار ایران و جهان: