نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 11:20

635 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ایلام احداث شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: در سال گذشته با هماهنگی هایی که با دیگر ارگان ها مانند سپاه، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن توانستیم ۶۳۵ واحد را برای این عزیزان احداث نماییم.

رضا طاهری  مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به  اینکه ۲۱ هزار خانوار با جمعیت حدود ۶۷ هزار نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و یک هزار و ۳۰۰ خانواده ساکن شهرهای زیر پوشش این نهاد در نقاط مختلف استان فاقد مسکن هستند یکی از مهمترین دغدغه ها ی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام  تامین مسکن  برای افراد فاقد مسکن است.

وی افزود: در سال گذشته با هماهنگی هایی که با دیگر ارگان ها مانند سپاه، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن توانستیم  ۶۳۵ واحد را برای این عزیزان احداث نماییم.

مدیرکل کمیته امداد ایلام ادامه داد: در حوزه تامین مسکن سال گذشته پیک هزار و ۷۵۰ خدمت  شامل تعمیرات جزیی و کلی و واگذاری انشعابات با کمک سپاه استان  برای مددجویات تحت پوشش این نهاد حمایتی صورت گرفت.

طاهری با تاکید براینکه، مهمترین پروژه در حال اجرا در استان ایلام  احداث ۲۵۰ واحد جدید در شهرستانهای دهلران، مهران و‌ ملکشاهی است که اسفند ماه سال گذشته  توسط رئیس کمیته امداد کشور به زمین زده شد،گفت: همچنیمن در جریان سفر ریاست جمهوری به استان ایلام، احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان عزیز تصویب شد که در این زمینه امیدواریم با تامین اعتبار هرچه زودتر شاهد افتتاح و واگذاری آنها به افراد واجد شرایط باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1150623

مهمترین اخبار ایران و جهان: