نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 23:35

عملیات ساخت مرکز جامع سلامت محمودآباد شاهین‌دژ آغاز شد

ارومیه - عملیات ساخت مرکز جامع سلامت محمود آباد از توابع شهرستان شاهین دژ با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال و با پوشش بیش از ۱۲ هزار نفر روز شنبه با حضور مسئولان محلی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ در حاشیه آئین کلنگ زنی این طرح بهداشتی افزود: احداث ساختمان مرکز جامع سلامت یکی از مصوبات حوزه بهداشت و درمان سفر مقام عالی استان به این شهرستان بود، که امروز کلنگ ساخت آن به زمین زده شد.

امین قلندرزاده اظهار کرد: مرکز جامع سلامت محمودآباد، ۲۵ روستا شامل هفت روستای دارای خانه بهداشت مستقل، یک خانه بهداشت عشایری و ۱۶ روستای اقماری را با جمعیت ۱۲ هزار و ۳۹۰ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: این پروژه در ۲ طبقه با مساحت ۵۵۰ مترمربع و با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال در باز زمانی ۱۸ ماه با واگذاری به پیمان کار ساخته می‌شود و هدف از ایجاد این پایگاه اورژانس شهری، کمک به مصدومان حوادث مختلف و انتقال سریع آنان به مراکز درمانی در کمترین زمان ممکن است.

قلندرزاده اضافه کرد: هم اکنون مرکز شماره یک جامع سلامت شهری و روستایی شهید بشارتی نیز در سطح شهر شاهین‌دژ خدمات بهداشتی به شهروندان ارائه می‌کنند.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۱۵۶ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1151823

مهمترین اخبار ایران و جهان: