نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 17:42

بیش از ۹ هزار کارگر در رودان مشغول بکارند

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان رودان گفت: در شهرستان رودان هزار و ۷۷۴ کارگاه کار فعال است که در آن ها ۹ هزار و ۸۷۴ کارگر به طور ثابت با برخورداری از بیمه مشغول به کار هستند.

صابر محسنی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان رودان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان با اشاره به برنامه های شاخص هفته کار و کارگر در این شهرستان گفت: تجدید میثاق جامعه کارگری شهرستان با شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر ، برپایی میز خدمت در نماز جمعه ، بازدید از واحد‌های کارگری و دیدار با کارگران و رصد مشکلات آنها  از مهمترین این برنامه ها است که برخی از آنها انجام شده و مابقی نیز طی روزهای آینده صورت می گیرد.

صابر محسنی در ادامه از برگزار سه همایش بزرگ تجلیل از کارگران در شهرستان خبر داد و گفت: طی این همایش های از کارگران حوزه های صنعت، کشاورزی ، خدمات تجلیل بعمل می آید.

وی تصریح کرد: در هفته کار و کارگر از ۲۸ کارگر نمونه شهرستان نیز در حوزه های کشاورزی، صنعت و خدمات قدردانی خواهد شد.

محسنی اضافه کرد: تجلیل از واحد های کار نمونه و کارگر نمونه جشنواره امتنان را نیز در برنامه داریم.

وی خاطر نشان ساخت: در این هفته دوره های آموزشی آشنایی و مقابله  با آسیب های اجتماعی و سبک زندگی سالم برای کارگران و خانواده های آنها برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: در شهرستان رودان هزار و ۷۷۴ کارگاه  فعال است که در آن ها ۹ هزار و ۸۷۴ کارگر به طور ثابت با برخورداری از بیمه مشغول به کار هستند.

پایان پیام/ ۸۸۰۵۹

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186567

مهمترین اخبار ایران و جهان: