نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 11:13

روزه‌اولی‌های چهارمحال و بختیاری در ضیافت «جوانه‌های نور» تجلیل شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰ نفر از روزه‌اولی‌های کانون‌های مساجد در ویژه‌برنامه «جوانه‌های نور» تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا مظاهری شامگاه دوشنبه در حاشیه ضیافت افطاری «جوانه‌های نور» گفت: ۸۰ نفر از روزه‌اولی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ویژه‌برنامه «جوانه‌های نور» تجلیل شدند. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: این ویژه‌برنامه به میزبانی کانون فرهنگی هنری عمار مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا(س) و با برگزاری جشن روزه‌اولی‌ها، برنامه معارفی ویژه نوجوانان و برپایی کرسی تلاوت با همکاری شهرداری شهرکرد اجرا شد. 

مظاهری بیان کرد: در پایان این مراسم، سفره افطاری ویژه روزه‌اولی‌ها نیز گسترده شد. 

وی هدف از برگزاری این ضیافت را انتقال مفاهیم دینی و ارزشی و برقراری پیوند عقلانی و عاطفی روزه‌اولی‌های استان با مساجد عنوان کرد و اظهار داشت: طرح «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» نیز با محوریت ۱۵۰ مسجد در سطح استان اجرا می‌شود. 

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد نیز در حاشیه ضیافت «جوانه‌های نور» گفت: این ویژه‌برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد و بعد از عید سعید فطر در محلات دیگر شهرکرد نیز استمرار خواهد داشت. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157223

مهمترین اخبار ایران و جهان: