نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 18:47

امور بانوان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر رتبه برتر کشور شد

بوشهر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: امور بانوان و خانواده آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر در ارزیابی ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای رتبه برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزیابی جامع عملکرد سالیانه بخش بانوان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در پنج شاخص توانمند سازی و ارتقا توانمندی‌های بانوان، انجام فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی، فرهنگ سازی مدیریت مصرف در خانواده، تعامل و همکاری زنان و خانواده با سمن‌ها و برنامه ریزی استانی و ملی برای توسعه فعالیت‌های بانوان شاغل در آموزش فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه این موفقیت حاصل تلاش همکاران آموزش فنی و حرفه‌ای در سراسر استان بوشهر است، افزود: رمز موفقیت سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو، ایجاد تحول و تغییر سازنده در روند فعالیت‌ها از سوی کارکنان است که آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از این اصل مستثنی نیست.

دراهکی با تاکید بر اینکه باید در همه حوزه زمینه توسعه و پیشرفت را در استان بوشهر محیا کنیم، اضافه کرد: کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان باید با ایجاد خلاقیت، زمینه رشد و شکوفایی این مجموعه را بیش از پیش در کشور فراهم سازند تا مردم به صورت پایدار از خدمات این سازمان که نقش به سزایی در ارتقا سطح ایجاد اشتغال دارد بهره مند شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر به نقش بانوان در کسب موفقیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر بانوان همگام و دوشا دوش با آقایان برای ارتقا بهره وری آموزش فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر تلاش کرده‌اند که این روند باید با قوت ادامه یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1136123

مهمترین اخبار ایران و جهان: