نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 23:12

محبی: تمایلی به پنالتی زدن حسینی نداشتم/ باید احترام رقیب حفظ شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: راغب به پنالتی زدن سید حسین حسینی نبودم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد محبی پس از برتری 6 بر یک استقلال مقابل هوادار اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم برد خیلی خوبی به دست آوریم و نیمه دوم خوبی داشته باشیم. ان‌شاءالله همین تمرکز را برای بازی دربی نگه داریم زیرا می‌دانیم بازی خیلی حساس و سختی را پیش‌رو داریم. امیدوارم بتوانیم در دربی نیز با برد از زمین بیرون بیاییم و در پایان فصل بار دیگر قهرمان شویم.

وی در مورد بازی با پرسپولیس گفت: دربی همیشه بازی سخت و حساسی است. همه بچه‌ها این را می‌دانند این هفته باید تمام تمرکز خود را بگذاریم تا پایان هفته خوبی داشته باشیم.

بازیکن استقلال در خصوص ناراحتی بازیکنان هوادار از پنالتی زدن سیدحسین حسینی اظهار داشت: چه بگویم. در آن صحنه مهدی قائدی ابتدا پشت توپ بود اما هواداران سیدحسین حسینی را صدا کردند. خود من هم راغب نیستم دروازه‌بان پنالتی بزند اما درخواست تماشاگران بود قائدی نیز قبول کرد و توپ را به سیدحسین دارد او در تمرینات نیز به همین شکل پنالتی می‌زند هر 5-6 ضربه‌اش هم گل شده برای حسینی خوشحالم.

محبی افزود: چه بگویم ان‌شاءالله این پنالتی زدن تکرار شود یا نشود البته امیدوارم دیگر تکرار نشود زیرا حفظ احترام تیم روبه‌رو مهم‌تر است.

بازیکن استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: چهار هفته باقی مانده و چهار فینال پیش‌رو داریم. یک دربی پیش‌رو داریم که فوق‌العاده حساس است. اگر از این بازی دست پر بیرون بیاییم خیلی به قهرمانی امیدوار می‌شویم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152067

مهمترین اخبار ایران و جهان: