نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 18:05

مشاور وزیر خارجه: فلسطین یک قضیه جهانی است

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه و جانشین دبیرکل اتحادیه سازمان بین المللی غیردولتی مدافع مردم فلسطین گفت: مروز قضیه فلسطین، یک قضیه عربی و منطقه ای نیست و یک قضیه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین امرودی در برنامه جهان بدون صهیونیسم با حضور دانش‌آموزان منتخب عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در رواق کتاب حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در جهان اتفاقات بزرگی دارد رقم می خورد و شما جوانان انقلابی می توانید در این اتفاقات محور اصلی و حائز اهمیت باشید.

وی افزود: تمدن انقلاب اسلامی ۵۰ سال است که شروع شده، و تمدن ما با تمدن های قبلی تمایز و تفاوت دارد. چنانچه حجاب در تمام تمدن های ایران بوده ولی به عنوان پرچم نبوده است. خیلی حکومت ها شهید دادند ولی شهادت و شهادت طلبی جزء مولفه هایش نبوده است. کدامین تمدن اینقدر شخصیت خلق کرده!؟ حضرت امام، مقام معظم رهبری، شهید مطهری، شهید باهنر، شهید رجایی، شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا و حتی خود شما جزئی از این تمدن هستید. کدامین تمدن را داشتیم که اینقدر بچه های علاقه مند، جهادی، غیرتی، دین دوست و دوستدار اهل بیت تربیت کرده باشد!؟

حجت الاسلام والمسلمین امرودی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی و لزوم ناامن نمودن آن برای دشمن گفت: هر کدام از شما می توانید یک سردار سلیمانی فضای مجازی باشید. 

جانشین دبیرکل اتحادیه سازمان بین المللی غیردولتی مدافع مردم فلسطین  ادامه داد: امروز، فلسطین یک قضیه عربی و منطقه ای نیست و یک موضوع جهانی است. با توجه به این که امنیت ملی ما در گروی حمایت از فلسطین است، همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند معارف فلسطین را باید توسعه بدهیم و واجب است از فلسطین دفاع کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152123

مهمترین اخبار ایران و جهان: