نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 11:54

ادارات قرچک دادستان جدید را در جهت مبارزه با فساد یاری کنند

قرچک- فرماندار قرچک با تاکید بر اینکه فساد باعث سلب اعتماد مردم می‌شود گفت: ادارات قرچک دادستان جدید و دادگستری را در جهت مبارزه با فساد یاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فاتحی نژاد صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان قرچک که با حضور شاکرمی قائم مقام رئیس دادگستری استان تهران، سجودی معاون قضائی دادگستری استان، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، فاتحی‌نژاد فرماندار، محمدی رئیس دادگستری، سلطانی فرمانده سپاه ناحیه و سایر مسئولین و رؤسای ادارات در دادسرای شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تعامل دوستی‌نژاد دادستان سابق قرچک گفت: قوه قضائیه هم در بعد قضائی و هم در بعد نظارتی، جامعه را در مسیر توسعه بر مبنای قانون جلو می‌برد.

وی با اشاره به اصلاحات در سیاست‌های قوه قضائیه افزود: مجموعه این اقدامات و تحولات باعث رضایتمندی بیشتر مردم از حاکمیت شده است.

فرماندار قرچک مسئله فساد را یکی از مواردی دانست که باعث سلب اعتماد مردم می‌شود و بیان داشت: ورود بهنگام و قاطعانه دستگاه قضائی به مساله فساد باعث جلب اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضائی و دولت می‌شود و تعامل بین دولت و مردم بیشتر خواهد شد.

رئیس شورای تأمین شهرستان قرچک در پایان از همه دستگاه‌ها و ادارات مختلف خواست که دادستان جدید و دادگستری را در همه امور و از جمله امر مبارزه با فساد یاری کنند تا خروجی آن منتهی به رضایت مردم شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه از زحمات «سعید دوستی‌نژاد» دادستان سابق شهرستان قرچک تقدیر و «ساسان غلامی» به عنوان دادستان جدید شهرستان معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155067

مهمترین اخبار ایران و جهان: