نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 18:40

کشف محموله قاچاق در انبار توشه

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف دو میلیارد ریال کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن جنوب شرق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حشمت الله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف دو میلیارد ریال کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن جنوب شرق خبر داد و گفت: در راستای مقابله قاطعانه با قاچاق و قاچاقچیان کالا و ارز در پلیس پیشگیری فراجا، مأموران آگاهی پلیس راه آهن زاهدان، حین کنترل و بازرسی از انبار توشه این ایستگاه به یکی از محموله‌های ارسالی به مقصد شهر تهران مشکوک می‌شوند.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا افزود: در بازرسی، تعداد ۱۸ عدد کیسه به شماره بارکدهای معلوم حاوی ۱۹۷ جفت کفش ورزشی در طرح‌ها، سایزها و رنگ‌های مختلف، ساخت کشور "ویتنام" و اندونزی" فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را دو میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه پروانه گمرکی از مبادی ذی ربط بود که با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی این کالاها توقیف و پرونده‌ای در این راستا تشکیل شد.

ملکی خاطرنشان کرد: پلیس راه آهن در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد کشور با سوداگران و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی حوزه صنعت ریلی کشور قاطعانه مقابله می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1138523

مهمترین اخبار ایران و جهان: