نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 08:38

دوره مربیگری درجه ۲ والیبال بانوان در قزوین برگزار می شود

نایب رئیس هیات والیبال استان قزوین از برگزاری دوره مربیگری درجه ۲ و سمینار آموزشی یک روزه والیبال بانوان در قزوین خبر داد.

فاطمه غفوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: قرعه کشی رقابت های والیبال بانوان استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و زیر 16 سال انجام و مسابقات با هدف آمادگی و استعدادیابی والیبالیست ها برگزار می شود.

وی افزود: بعد از برگزاری مسابقات مذکور، بلافاصله تمرینات آمادگی والیبالیست ها برای حضور در المپیادها و مسابقات کشوری آغاز می شود. 

نایب رئیس هیات والیبال بانوان استان قزوین ادامه داد:  همچنین پس از مسابقات برای تعدادی از والیبالیست ها در سنین پایین که آینده دار هم هستند و از قبل شناسایی شده اند، کلاس ویژه برگزار خواهد شد. 

غفوری از حضور در تمام شهرستان های استان قزوین و بررسی وضعیت بانوان والیبالیست و شنیدن دغدغه های آنان خبر داد و بیان کرد: همزمان با حضور در شهرستان ها و برگزاری نشست ها، کارگاه های چند ساعته ارتقاء و مهارتی با حضور اساتید هم برگزار می کنیم.

وی به برگزاری دوره مربیگری درجه 2 والیبال از هفته دوم خرداد ماه اشاره کرد و افزود: 29 اردیبهشت ماه هم سمینار یک روزه والیبال از پایه تا پیشرفته با حضور رییس کمیته آموزشی فدراسیون والیبال برگزار می شود. 

این مسئول اذعان کرد: قوی کردن پایه ها، استفاده از نیروهای بومی و رشد و تقویت آنها همیشه در دستور کار بوده و امسال هم این مهم را پیگیری می کنیم. 

نایب رئیس هیات والیبال استان قزوین افزود: سال گذشته تلاش کردیم اعزام تیم های والیبال بانوان، میزبانی مسابقات ملی و جذب اسپانسر را داشته باشیم که موفق هم شدیم. 

غفوری اذعان کرد: استعدادهای خوبی در حوزه والیبال بانوان در استان قزوین وجود دارد که می طلبد نگاه و حمایت مادی و معنوی ویژه و بیشتری به این بخش صورت گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1158823

مهمترین اخبار ایران و جهان: