نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 11:34

۹ میلیون تن کالا از کرمانشاه به نقاط مختلف کشور حمل شد

معاون حمل و نقل، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی سال گذشته بیش از ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

محمد احمدی، معاون حمل و نقل، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طی  سال گذشته ۹ میلیون و ۳۶۶ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور و پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه جابجا شده است.

وی گفت: تعداد کل رانندگان کامیون حوزه حمل و نقل کالای استان کرمانشاه ۲۰ هزار راننده و تعداد کل ناوگان حمل و نقل کالای فعال ۱۴ هزار خودرو سنگین است.

معاون حمل و نقل، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  درباره تعداد بارنامه صادره در ۱۲ ماهه سال گذشته، گفت: ۵۹۷ هزار نسخه بارنامه و تعداد حوله صادر ۵۸۸ هزار نسخه است.

وی افزود: بیشتر حمل و نقل کالا با تناژ ۵ میلیون و ۷۹۲ هزار تن کالا مربوط به شهرستان کرمانشاه و بیشترین کالای جابجا شده سیمان با تناژ ۲ میلیون ۵۱۶ هزار تن است.

احمدی ادامه داد: ۱۰ کالای عمده جابجا شده از استان کرمانشاه، سیمان به‌صورت کیسه‌ای و فله‌ای، کلینگر، چغندرقند، گازوئیل، کنجاله، مازوت، سنگ سنگبری، پلی اتلین و خاک معدنی است.

وی درباره رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا، گفت: در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان ۳۸۴ پرونده، کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای ۱۵۱ مورد و در کمیسیون ماده ۱۴ به ۳۶ پرونده طی ۱۲ ماهه سال گذشته رسیدگی شده است.

 معاون حمل و نقل استان کرمانشاه در پایان، گفت: سامانه ۱۴۱ بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات حوزه حمل و نقل کالا است و هموطنان و رانندگان می‌توانند شکایات خود را جهت رسیدگی به این سامانه اطلاع‌رسانی کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1141123

مهمترین اخبار ایران و جهان: