نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 14:55

هفته سبز برای دلالان و سرمایه گذاران مشهدی/ طلا، سکه و دلار در اولین هفته اردیبهشت چقدر سود داشت؟

بررسی بازدهی بازارهای طلا، سکه و دلار در مشهد نشان می دهد هفته گذشته تمامی این بازارهای دلالی و سرمایه گذاری با سود همراه بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اولین هفته اردیبهشت با حال و هوای بهاری برای دلالان و سرمایه گذاران مشهدی و سایر شهرهای کشورمان همراه بود. 

در حالی که هفته قبل از آغاز اردیبهشت، سکه سود چشمگیری نداشت و بازدهی دلار هم منفی بود اما بازارهای دلالی و سرمایه گذاری در مشهد طی یک هفته گذشته با پرچمداری دلار و بازدهی مثبت در تمام بازارها به کار خود پایان داد.  شاید بپرسید در یک هفته گذشته، کدام بازار برای دلالان و سرمایه گذاران، سود بیشتری داشته است؟ ادامه این گزارش را بخوانید.

دلار/ سود حدود ۱۹۰۰ تومانی

روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین‌،دلار با قیمت ۵۱ هزار و ۴۰۵ تومان بسته شد. بعد از گذشت یک هفته این اسکناس آمریکایی روز هفتم اردیبهشت با قیمت ۵۳ هزار و ۲۸۳ تومان به کار خود پایان داد. دلار طی هفته گذشته، رشد قیمتی حدود هزار و ۸۷۷ تومانی داشت.

تعطیلی دو روز ابتدای هفته پیش و قفل شدن قیمت دلار در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در محدوده ۵۱ هزار تومانی باعث شد قیمت ارز تحرک خاصی در بازار آزاد نداشته باشد. هر چند که نرخ ارز در روز چهارشنبه و بعد از حدود یک ماه از ۵۱ هزار تومان گذشت و نرخ ارز وارد فاز افزایشی و سوددهی شد.

طلا/ سود ۶۰ هزارتومانی در هر گرم

قیمت طلا در روز پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین‌، دو میلیون و ۶۰۵ هزار تومان‌ بود. این در حالی است که هر گرم طلا ۷ اردیبهشت، با قیمت دو میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. این بازار در اولین هفته اردیبهشت ۶۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. این در حالی است که بازدهی طلا در هفته قبل از آن ۲۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان بود.

قیمت سکه/ سود حدود ۹۰۰ هزارتومانی هر سکه

قیمت سکه در روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین در محدوده ۳۱ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان ثبت شد. روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت، قیمت سکه محدوده ۳۱ میلیون تومانی را شکست و با قیمت ۳۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان معامله شد.

روز چهارشنبه قیمت طلا و سکه به روند صعودی برگشت و حال باید منتظر ماند و دید که روند قیمت طلای جهانی و نرخ ارز چه سرنوشتی برای بازار طلا و سکه مشهد در هفته های آینده رقم می زند؟

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1175967

مهمترین اخبار ایران و جهان: