نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 22:40

امدادرسانی به ۷۰ نفر از عشایر گرفتار در برف و باران منطقه حمزه‌کانلو قوچان

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از امدادرسانی به ۷۰ نفر از عشایر گرفتار در برف و باران منطقه حمزه کانلو بخش مرزی باجگیران از توابع شهرستان قوچان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، محمد رضایی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد امروز از طریق مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان خبری مبنی بر گرفتار شدن عشایر در منطقه حمزه کانلو در برف و باران اعلام شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم متشکل از ۴ نفر پرسنل و ۳ نفر نجاتگر از هلال احمر به منطقه اعزام شدند، افزود: محل حضور عشایر در فاصله ۹۰ کیلومتری از شهرستان بود که به دلیل وجود مخاطرات جاده‌ای اعزام با یک دستگاه خودروی پیکاپ، یک دستگاه خودروی یونیماگ  و دو دستگاه خودرو از فرمانداری و اداره راه صورت گرفت.

رضایی با اشاره به این مطلب که طی  بررسی‌های اولیه مشخص شد بیش از ۷۰ نفر از عشایر در این حادثه گرفتار و به تعدادی از چادرهای اسکان آن‌ها خسارت وارد شده است، افزود: تعداد ۷ چادر اسکان اضطراری، ۵۰ تخته پتو، ۵۰ لیتر نفت، ۳۰ کیلو خرما، ۱۵ شل آب معدنی و ۱۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین عشایر حادثه دیده از برف و کولاک توزیع شد.

پایان پیام/۷۰۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1191067

مهمترین اخبار ایران و جهان: