نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 17:50

فعال دانشجویی: راه حل مساله فلسطین با مقاومت و مبارزه گره خورده است

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: راه حل مساله فلسطین با مقاومت و مبارزه گره خورده است، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و خیزش جوانان غیور در فلسطین نشان می‌دهد صهیونیست‌ها بیش از گذشته به پایان خویش نزدیک شده‌اند.

محمد مهدی مرزبان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی روز قدس، گفت: روز قدس، روز امتحان ملت های مسلمان است، روزی است که ملت های مسلمان ندای آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل را سر می‌دهند. امروزه راه حل مساله فلسطین با مقاومت و مبارزه گره خورده است، تنها راه مواجه فلسطین با صهیونیست هاست و راه حل مقاومت فردای روشن امید بخش فلسطین را رقم میزند.

وی افزود: جنایات اخیر رژیم کودک کش و خیزش جوانان غیور در فلسطین و شکل گیری هسته های جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نشان می دهد که آنها بیش از گذشته به پایان خویش نزدیک و به زودی به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: رژیمی که روزی خواب و خیال حاکمیت و تسلط بر غرب آسیا را داشت و از دو دهه قبل تا به امروز مجبور شده است حصار بیشتری را در اطراف خود بکشد تا امنیت را در سرزمین های تحت اشغال خود به دست بیاورد اکنون درگیر آشوب ها و وقوع حوادث خشونت آمیز و اعتراضات بی سابقه در شهر های خود است.

مرزبان ادامه داد: ضعف ارتش اسرائیل، اوضاع نابسامان اقتصادی آنها، اعتصابات فراگیر و از هم گسیختگی جامعه ی صهیونیستی نشان از زوال و افول رژیم غاصب می دهد. 

 عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پایان گفت: امروزه مهم ترین حامی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا با شکست ها و معضلات بزرگی دست و پنجه نرم میکند که همین نشان دهنده زوال و نابودی آنهاست و ان‌شاءالله به زودی فلسطین به مردمانش باز خواهد گشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1146023

مهمترین اخبار ایران و جهان: