نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 21:26

یکی از وظایف استاد انقلابی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است

نظرآباد- امام جمعه نظرآباد گفت: امروز یکی از وظایف استاد انقلابی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی عصر چهارشنبه در آئین نکوداشت مقام معلم و استاد که در یکی از دانشگاه‌های نظرآباد برگزار شد ضمن عرض تبریک روز معلم و استاد و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: وظیفه پیامبران الهی تعلیم و تربیت انسان‌ها بود.

وی بیان کرد: پرورش و تربیت انسان‌ها کاری مقدس بوده و مکتب اسلام، مکتب علم و علم آموزی است.

امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه همواره به خاطر اهمیت علم، استاد و معلم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید به این جایگاه احترام ویژه ای گذاشت، تصریح کرد: امروز یکی از وظایف استاد انقلابی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: ساختن تمدن نوین ایرانی اسلامی تنها با اعتلای فرهنگ و اندیشه جامعه محقق می‌شود که نقشه راه آن همان گام دوم انقلاب اسلامی بوده و این امر در گرو تلاش هدفمند معلمان است.

موسوی متذکر شد: معلمان و استادان باید با استعانت از آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی و توجه مجدانه به منویات مقام معظم رهبری بنیان‌های فکری و هویّت فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی ایران را مستحکم‌تر از قبل کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نظرآباد تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186867

مهمترین اخبار ایران و جهان: